'רווק עם אלוקים' הוא סרט מחזק לכל רווק שומר מצוות שרוצה להתרגש, לצחוק ואולי להבין משהו חדש לגבי מסע החיים המאתגר.

טריילר: https://youtu.be/R3jwBmK9ZUk

הסרט "רווק עם אלוקים" (מאת הקופירייטר הותיק והשחקן נדב גדליה שבימים אלו מוציא לאור את סרטו החדש "מדריך למתבונן האמיץ") כבר זכה לאלפי צפיות ותגובות מרגשות.

אפשר להבין מדוע; הסרט "רווק עם אלוקים" – כשמו כן הוא – מביא לראשונה למסך מסע אמיתי, אישי ומרגש המספר בכנות מופלאה ונוגעת עם נגיעות הומור, סיפור מורכב הנוגע ברבדי המגזר, חיצוניות מול פנימיות, אמונה, יחסי הורים וילדים, תקשורת דתית, יחסי ציבור ופרסום.

"רווק עם אלוקים" מספר את סיפורו של רווק דתי ורגיש המאמין בשמירת נגיעה. הוא גר בדירת הרווק שלו, בודד ומנותק מהוריו ולא מוצא את מקומו במגזר הדתי למרות שהוא "עם אלוקים".

את הבוקר הוא פותח בתור מדריך נוער דתי-לאומי בישיבה התיכונית 'נחלים', בצהרים הוא בלוגר צבעוני וכתב וידיאו באתר Ynet, ואת הערב הוא מבלה בישיבה חרדית בבני ברק בלימוד תורה מעמיק דרכו הוא שואף לסיים את התלמוד הבבלי והירושלמי.

בין לבין הוא מנסה למצוא שידוך בכל דרך אפשרית, אך הבנות, כמובן, לא מעוניינות בקשר עם הטיפוס המורכב. שני חבריו הבודדים שמעון (סרוג כיפה) ויוסי (חרדי ושדרן רדיו קול חי) מייעצים לו לוותר על האישיות המורכבת שלו, לתפוס מגזר אחד וללכת איתו עד הסוף כדי למצוא אישה לחיים והצליח. "להיות רציני", כלשונם.

לכניסה לשליש גן עדן – לחצו כאן והתחילו להכיר 

איך נוצר הסרט?

"את הסרט יצרתי לאורך שנות רווקותי", מספר גדליה נדב הכותב תוכן שיווקי לעסקים, עמותות וחברות. "במושגים דתיים, רווקות היא בדיוק ההיפך מהאסוציאציה ל'רווקות' המתקיימת בעולם הרחב. רווקות דתית לעומת זאת, בלי להתייחס לפן החברתי אלא לאישי – מול בורא עולם ומצוותיו: היא מקום בו אתה נבחן במבחן קשה.

'אני חושב שדברים טובים לא באים בקלות. אם נזכור את זה, בלי קשר לעולם הרווקות דווקא – נוכל לחיות אחרת. להרפות, לשחרר לחץ ולתת לפעמים לדברים להתברר מעצמם תוך כדי שאנחנו עושים את ההשתדלות שלנו על פי דרגת האמונה שלנו. כל אחד ואחד לפי האמונה שלו".

מהי אמונה בעיניך?

"אמונה זה דבר שאנחנו מנסים לחזק בנו כל הזמן עד כמה שאנחנו יכולים", אומר גדליה. "בסרט רואים שאני מנסה, די בלחץ, להתחתן. שולח המון הודעות, פונה לאנשים זרים. בוא נאמר שזאת חכמת הבדיעבד; דווקא כשיחסית הרפתי – קרה משהו טוב בנושא הרווקות. לא אהרוס את הסרט, אבל זה מדהים בכל קנה מידה מה שהקב"ה לימד אותי דרך המציאות המפתיעה. זה הסיפור שלי וכל אחד יקח אותו לאן שהוא רוצה ובלבד שהוא ימצא בו תקווה כלשהי. כי בסופו של דבר הרבה דרכים למקום, מה שאנחנו צריכים לחזק בעצמנו זאת את האמונה שיהיה טוב ולא, זה לא ממש פשוט כשמרגישים לא נעים. אבל בואו, זאת לא חכמה גדולה להאמין שיהיה טוב – כשכבר טוב לך, לא?".

 

לצפייה ישירה (בתשלום) בסרט "רווק עם אלוקים": https://lp.vp4.me/p6sq

להזמנת הסרט לקבוצות: nadavgedalia.com או בסמס למספר: 054-5645411

טריילר: https://youtu.be/R3jwBmK9ZUk

Tagged in: