מחפשים זוגיות? האתר דאבל הכרויות, אותו יזמה מיכל יזרלביץ, יסייע לכם למצוא את הפרטנר המושלם מבלי שתצטרכו להשקיע זמן על חיפושים. זאת, באמצעות שדכן וירטואלי חכם שיציע לכם רק את מי שמתאים לכם.

קרדיט: Shimon Ayash

בשנה האחרונה תחום הבינה המלאכותית צבר תאוצה עצומה. כיום, אפשר ליצור בקלות ובמהירות תמונות, שירים, כתבות, תסריטים לסרטים וספרים שלמים באמצעות תוכנות מבוססות בינה מלאכותית. אחת ההמצאות החדשניות בתחום למידת המכונה הוא הצ'אטבוט Chat GPT  אותו פיתחה חברת Open AI. הצ'אט יענה לכם על כל שאלה שתחפצו, יצור עמכם דיאלוג ויענה לכם תגובות כמעט אנושיות. ניתן להשתמש בבינה מלאכותית כדי לפתור בעיות שונות ואפילו ליצור בעזרתה הולוגרמות של אושיות מפורסמות. אבל עם כל הטכנולוגיה המתקדמת הזאת, האם אי פעם חשבתם לחפש אהבה באמצעות מחשב?

האתר דאבל הכרויות המיועד לאנשים ברצף הדתי (דתיים, חרדים ודתל"שים), הוא מעין חבר וירטואלי המשדך לכם נשים או גברים המתאימים בדיוק למה שאתם מחפשים.
"לפני שהגיעה הקורונה עבדתי כמתכנתת בחברת הייטק. ואז, בקורונה צמצמו לי את אחוזי המשרה. הבנתי שזאת ההזדמנות להגשים חלום שהתבשל אצלי כבר כמה שנים ולהקים אתר הכרויות שהוא ממש כמו שדכן וירטואלי", כך מספרת מיכל יזרלביץ (היכנסו לכרטיס הביקור העסקי של מיכל ב"ששת ימים"), דתייה, בעלת תואר ראשון במתמטיקה ותואר שני במתמטיקה וכלכלה,  שיזמה והקימה את דאבל הכרויות.

האתר הוקם מתוך החוויה האישית של מיכל ושל חבריה שחיפשו אהבה: "אני שנים בעולם הדייטים. כיום הדרכים העיקריות למצוא זוגיות הן באמצעות אתרי היכרויות שמצריכים חיפוש אקטיבי כמו האתר "שליש גן עדן" שאני מכירה הרבה זוגות שהכירו שם והתחתנו, וגם אני יצאתי ממנו לכמה דייטים. או לפנות לחברים ולבקש מהם להכיר לכם מישהו. אבל לא תמיד יש כוח או חשק לעשות את זה. אז עלה לי הרעיון לפתח אתר אינטרנט שהוא כמו חבר, שיעבוד בשבילי ויציע לי בכל פעם אדם אחד שמתאים למה שאני מחפשת. מאחר ואני מתכנתת ומכירה את התחום, פיתחתי אלגוריתם מדויק לתחום הדייטינג. האלגוריתם מותאם אישית למשתמשים, מניב תוצאות ומספק חוויה אחרת בעולם הדייטים. אני עצמי יצאתי לארבעה דייטים בזכות האתר".

איך דאבל הכרויות עובד?
"בונים פרופיל בדאבל הכרויות ושם כותבים על עצמכם. אם אתם מתקשים לכתוב, האתר יעזור לכם לעשות את זה באמצעות שאלות מנחות כמו מה התחביבים שלכם או מהן תכונות אופי הכי טובות שלכם. בנוסף, ניתן להקליט הודעה שבה אתם מספרים על עצמכם או שחבר מספר עליכם. האתר לא מאפשר לעלות פרופיל שאינו מלא. חשוב שיהיה תוכן כדי למצוא התאמה.

לאחר מכן מגדירים את החיפוש שלכם לפי קריטריונים שונים כמו גיל, מיקום גיאוגרפי, מידת הקרבה לדת (מרבית המשתמשים דתיים), תכונות אופי, תחומי עניין ומראה חיצוני. לאחר מכן, האתר מבצע חיפוש בין 5,000 הפרופילים של נשים וגברים הקיימים באתר ומוצא לכם את הגבר או האישה המתאימים ביותר להגדרות החיפוש שלכם.

פעם בשבוע אתם מקבלים הודעה עם ההתאמה שלכם, ובמקביל גם הצד השני מקבל הודעה שמציעה לו להכיר אתכם. אם שניכם מעוניינים אתם יכולים ליצור קשר אחד עם השנייה ולצאת לדייט. אם ההצעה של דאבל הכרויות לא מתאימה לכם או שאתם מרגישים כרגע לא פנויים רגשית לצאת לדייטים חדשים, אפשר ללחוץ על הכפתור 'אולי בהמשך'".

מה היתרונות של דאבל הכרויות?
"בדאבל הכרויות אין אפשרות לדפדף בין פרופילים שונים ולחפש באופן אקטיבי. אתה מקבל רק פרופיל אחד שמתאים לך והאתר מחפש בשבילך. כך, חוסכים הרבה מאוד זמן וטרחה, ולא צריכים להתמודד עם הבלבול והעומס שיש באתרי הכרויות אחרים. האתר מתבסס על הגדרות החיפוש שלך, כך שהוא יכול למצוא לך התאמה טובה. בנוסף, הוא שומר על הפרטיות של המשתמשים. הפרופילים אינם חשופים לעיני כל, והאתר מציג רק פרופיל אחד בכל פעם שמתאים לך".

לעומת זאת, אם מישהו רוצה לצאת כבר היום לדייט, לא בטוח שהיום דאבל ימצא לו התאמה, ואז בהחלט כדאי לו לחפש באופן אקטיבי מישהי, כמו לחפש בשליש גן עדן – שם המאגר הכי גדול. מנסים בכל מיני כיוונים, ובעזרת ה כיוון אחד יצליח.

לדברי מיכל, בזכות האתר נרשמו כבר 5 חתונות: "האתר מאוד חכם וידידותי למשתמש ובכל פעם משתדרג לפי החוויה של המשתמשים. אני מקבלת הרבה תגובות טובות מהגולשים שמרגישים שהאתר עובד בשבילם. בנוסף להיותו שדכן וירטואלי, באתר אפשר למצוא המלצות למקומות לדייטים, פעילויות לדייטים, טיפים, מאמרים, ועוד. אני מציעה לכל מי שמחפש אהבה להיכנס לאתר.

 המוטו שלי הוא: תנסו, מקסימום תינשאו".

 

לפתיחת כרטיס ביקור דיגיטלי חינם ב"ששת ימים" – לחצו כאן