הרשת החברתית ׳ששת ימים׳ מציעה לבעלי עסקים וללקוחות לבצע חיבורים ולקבל המלצות. מי שייכנס אליה בסופ״ש ייתקל בכיתוב ׳אין ברכה בעבודה בשבת׳. המייסד אסף נבון: ״רואה בזה שליחות מוסרית״

יישומון חדש בא לעולם העסקים״ ׳ששת ימים׳ שהוקמה כגירסה יהודית ל׳לינקדאין׳ – הרשת החברתית שמאות מיליוני אנשים ברחבי העולם מנצלים לטובת יצירת קשרים מקצועיים.
הפלטפורמה החדשה, שזכתה כבר לכינוי ׳לינקדאין היהודי׳ מבקשת לשדך בין בעלי עסקים
ללקוחות ;מלבד העובדה שהיא אינה פעילה בשבת, היא מחדשת גם בכל הנוגע להמלצות.

״רוב האנשים חוששים מההמלצות שמופיעות באתרים השונים, כי קשה להם לדעת עד כמה הן אמיתיות ואותנטיות״ אומר מייסד המיזם אסף נבון. כדי לתת לכך מענה הולם, היישומון שיצר מסונכרן עם יומני הקשר של משתמשיו – כך שעסקים שהומלצו על ידי אותם אנשים מוכרים יובלטו לצד המלצות.

״אם מכר שלך כתב המלצות על שיפוצניק, חברה להשכרת רכב או פסיכולוגית, הן יקפצו לראש העמוד ותוכל לקרוא את כל חוות הדעת עליהם – כולל מה שחברים שלך כתבו עליהם״ מסביר נבון. ״חלקם הגדול מהקשרים לא בהכרח נוצרים על בסיס מחיר, אלא על אמון. זה נושא שאנחנו מטפלים בו״

מתוך עיתון ׳בשבע׳

­כמו בעולם השידוכים. בערך
נבון, שעומד גם מאחורי מיזם השידוכים ׳שליש גן עדן׳ מציין כי הביא לששת ימים מאפיינים מעולם ההיכרויות. ״החיבור בשני העולמות הללו יכול להתבסס על חברים ומכרים משותפים. מעבר להמלצות, כשאדם נרשם לאתר שלנו ומחפש לדוגמה קונדיטורית או צלם, הוא יכול לראות מי החברים המשותפים לו ולבעל או בעלת העסק – ופשוט לפנות לאחד מהם כדי לקבל המלצה אמיתית״.

כל בעל עסק שמעוניין להירשם למיזם יכול לציין במספר דרכים ליצירת קשר כמו כתובת מייל, חשבון ווטסאפ וחשבונות בפייסבוק, בטוויטר, באינסטגרם ועוד. ״זו ממש רשת חברתית. אפשר להתכתב דרכה ולהעלות תכנים, ואין צורך לפתוח אתר לעסק. בפלטפורמה פועלת מערכת בינה מלאכותית שמתאימה למשתמשים את בעלי העסקים״

מי שינה להיכנס ליישומים בשבת ייתקל בכיתוב ׳ אין ברכה בעבודה בשבת׳. ״האתר שלנו פתוח לכל בעל עסק באשר הוא, ללא הבדלי דת, גזע או מין, אבל מעל הכל אנחנו מאמינים בפסוק ׳ששת ימים תעשה מלאכה׳. כשבחרנו את השם ׳ששת ימים׳, החלטנו לכוון לאותם אנשים שמבינים את הצורך במנוחה בשבת.

״למעשה, זה האינדקס הראשון בעולם שסגור בשבת. אני רוצה שזה יהיה אינדקס העסקים של המגזר הדתי ושל כל בעל עסק שרואה בשבת יום מנוחה. כל עסק יכול לפתוח כרטיס ביקור, רק חשוב שיידע שהאתר והאפליקציה לא פועלים בשבתות. מבחינתי, יש בזה שליחות דתית ומוסרית, ואני מקווה שזה יביא ברכה גם לבעלי העסקים ולקוחות.

לפתיחת כרטיס ביקור בששת ימים – לחצו כאן

Tagged in: