הכירו את "ששת ימים", אפליקציה המאפשרת לבעלי עסקים לפתוח כרטיס ביקור עסקי מתוחכם, הכולל בתוכו – תיק עבודות, אופציות שונות ליצירת קשר, תיאור על בעל העסק וניסיונו והמלצות – המבוססות על חברים משותפים ואנשי קשר בטלפון וכל זה ב – 60 שניות!

לפתיחת כרטיס ביקור דיגיטלי – לחצו כאן!

חברים משותפים:
"ששת ימים" בנויה על הרעיון של מינוף קשרים משותפים ליצירת היכרות מקצועית עם בעלי עסקים מתחומים שונים, על ידי ניתוח אנשי קשר טלפוניים. הפלטפורמה מזהה ומציעה בעלי עסקים ונותני שירות פוטנציאליים שיש להם קשרים משותפים עם משתמשי הפלטפורמה. תכונה זו מוסיפה שכבה של אמון ואמינות, שכן המלצות מחברים משותפים הם האמינות ביותר ויכולות להגדיל משמעותית את הסבירות לחיבורים מוצלחים.

כרטיס ביקור במקום אתר:
על מנת שבעל עסק יהיה נוכח ברשת, הוא צריך אתר תדמית איכותי ורספונסיבי שעולה לא מעט כסף. "ששת ימים" מציעה בעצם מיני אתר שמתפקד ככרטיס ביקור, שבו ניתן לראות את מיהו בעל העסק שאיתו תרצו ליצור קשר, מה הניסיון שלו, תיק עבודות מפורט ודרך קלה ונגישה ליצירת קשר.

הרחבת הקשרים המשותפים:
היכולת של בעלי עסקים לשתף את כרטיסי הביקור הדיגיטליים שלהם עם כל החברים והמכרים שלהם פותחת דלתות להפניות והמלצות, על ידי עידוד חבריהם ואנשי הקשר שלהם להמליץ ​​על שירותיהם. כך בעלי עסקים יכולים להרחיב משמעותית את רשת החברים המשותפים שלהם. זה מוביל לנראות מוגברת, סיכוי גבוה יותר למשוך לקוחות חדשים ופוטנציאל לשיתופי פעולה מקצועיים נוספים.

בנוסף, בעלי עסקים נבחרים גם יפורסמו ללקוחות שליש גן עדן! ויקבלו מליוני חשיפות. וזאת בנוסף לחשיפה אורגנית בגוגל וברשתות החברתיות!

אז אתם עדיין כאן!?

פיתחו כעת כרטיס ביקור דיגיטלי

Tagged in: